كي ما ميشويم
کی ما می می شویم؟
تاریکی بیرون نمی رود
مگرشمع روشن کنیم
تو من ما.
تاریکی اززیر درهم که شده بیرون می خزد.
روشنای شمع را باد خاموش می کند
اصلا عجیب نیست !
این راه تاریخی ماست.
دوباره روشن می کنیم
دوباره هرکدام یک شمع
دوباره هرکدام یک نور
حتی یک سوی ناچیز
دگرگون می شویم
وزندگی تعمیر می شود.
واین تعبیربیداری از خواب خرگوشی مان خواهد بود.
تاریخ را کی دگرگون می کنیم؟
زمان را نه من نه تو
ما تعیین می کنیم .
پس کی ما می شویم؟
کی؟ کی؟ کی؟......
+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 17:33 توسط من
|