اعتماد

تودنیا تا حالا به کی اعتماد کردی؟؟

شعر دوستانه

  اینم چندتا شعر واسه آقا شاهرخ:::

دل به دست آن نگارشوخ وشنگ افتاده است

 طفل بازيگوش راآتش به چنگ افتاده است

         يك جهان كام ازدهان نوخطي دارم طمع                   بخت من درعاشقي بسيارتنگ افتاده است

                    

    باز وحشي جلوه اي درديده جولان كردورفت   

 ازغبارم دست برهم سوده سامان كردورفت

         نيستم آگه زنقش هستي موهوم خويش                     اينقدردانم كه برآئينه بهتان كردورفت

         خاك غارت پرور بنياداين ويرانهايم  

هركه آمداندكي ماراپريشان كردورفت

                     

  رنگ پرريخته ي الفت گلزارتوايم                          جسته ايم ازقفس خويش وگرفتارتوايم

         خاك ماجوهرهرذره اش آئينه گراست 

  درعدم نيزهمان تشنه ي ديدارتوايم

        جنس موهوم هوس شيفته ي ارزش نيست 

  قيمت ماهمه اين بس كه به بازار توايم

        مست كيفيت نازيم ،چه هستي چه عدم  

 هركجائيم همان ساغرسرشارتوايم

        خرده بربيش وكم ذره نگيردخورشيد

   اي تودركار همه ما همه بيكار تواي