تک وتنها
آشنایی می گفت: شادی و غم در کنار هم اند.... به تو میگویم ای آشنا شادی هایم را همراه شما خواهم بود درد هایم را در اینجا فریاد خواهم زد..... نام اش بیانگر همه چیز است حرف تنهایی من...!!!!
+ نوشته شده در چهارشنبه نهم فروردین ۱۳۹۱ ساعت 11:49 توسط من
|