سلام

دوستان خوبم ترجیح میدم اینجا کمی از خودم بنویسم

خیلی تنها شدم مخصوصا از وقتی مادرم فوت کرد حالا هم

خواهرم ازدواج کرده خوشحالم که خواهرم ازدواج کرد خیلی خیلی

اما این روزا خیلی تنها شدم بابام که سرش بنده من تنها شدم دق میکنم

کسی نیست یه کلام باهاش حرف بزنم خیلی خسته شدم

حس میکنم دارم خفه میشم

خـــــــــــــــدا جونم کمکم کن